Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Nakada, Masaki"'
A method for estimating the incident sound field inside a region containing scattering objects is proposed. The sound field estimation method has various applications, such as spatial audio capturing and spatial active noise control; however, most ex
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.05634
The transfer of facial expressions from people to 3D face models is a classic computer graphics problem. In this paper, we present a novel, learning-based approach to transferring facial expressions and head movements from images and videos to a biom
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.06517
Autor:
Weiss, Tomer, Litteneker, Alan, Duncan, Noah, Nakada, Masaki, Jiang, Chenfanfu, Yu, Lap-Fai, Terzopoulos, Demetri
Publikováno v:
Transactions on Visualization and Computer Graphics, 21 August 2018
The arrangement of objects into a layout can be challenging for non-experts, as is affirmed by the existence of interior design professionals. Recent research into the automation of this task has yielded methods that can synthesize layouts of objects
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1809.10526
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 1984 Nov 01. 81(21), 6711-6713.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24815
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nakada, Masaki
Publikováno v:
Nakada, Masaki. (2017). Deep Learning of Neuromuscular and Sensorimotor Control with Biomimetic Perception for Realistic Biomechanical Human Animation. UCLA: Computer Science 0201. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/047782rj
We introduce a biomimetic simulation framework for investigating human perception and sensorimotor control. Our framework is unique in that it features a biomechanically simulated musculoskeletal human model actuated by 823 muscles. The anthropomorph
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::ba7cadbf38a6490bd0b6ee307025ad85
http://www.escholarship.org/uc/item/047782rj
http://www.escholarship.org/uc/item/047782rj
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.