Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Naiser Emily"'
Autor:
Phillips Charles D, Patnaik Ashweeta, Moudouni Darcy K, Naiser Emily, Dyer James A, Hawes Catherine, Fournier Constance J, Miller Thomas R, Elliott Timothy R
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 12, Iss 1, p 19 (2012)
Abstract Background To test the validity and reliability of scales intended to measure activity limitations faced by children with chronic illnesses living in the community. The scales were based on information provided by caregivers to service progr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3a2d4c9e9aee428e988b8514cf44b794
Autor:
McMaughan, Darcy Jones, Lin, Sherry, Ozmetin, Jennifer, Beverly, Judith Gayle, Brog, Joshua, Naiser, Emily
Publikováno v:
JMIR Formative Research, Vol 5, Iss 5, p e22915 (2021)
BackgroundThere is a need for medical education on health care transitions for youth with special health care needs. The Texas Transition Toolkit (the tool) supports providers through a one-stop shop for researching literature on care transitions, a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f3aa510ceb6c47efba2bd9410751d1c4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McMaughan, Darcy Jones, Ozmetin, Jennifer P., Welch, Melissa L., Mulcahy, Abigail, Imanpour, Sara, Beverly, Judith G., Naiser, Emily
Publikováno v:
Home Health Care Services Quarterly; Jul-Sep2021, Vol. 40 Issue 3, p231-246, 16p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.