Zobrazeno 1 - 10
of 90
pro vyhledávání: '"Nair, Harikesh S."'
We present a data-driven algorithm that advertisers can use to automate their digital ad-campaigns at online publishers. The algorithm enables the advertiser to search across available target audiences and ad-media to find the best possible combinati
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.08403
Comparison Lift is an experimentation-as-a-service (EaaS) application for testing online advertising audiences and creatives at JD.com. Unlike many other EaaS tools that focus primarily on fixed sample A/B testing, Comparison Lift deploys a custom ba
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2009.07899
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Real-time bidding (RTB) systems, which utilize auctions to allocate user impressions to competing advertisers, continue to enjoy success in digital advertising. Assessing the effectiveness of such advertising remains a challenge in research and pract
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1908.08600
Firms implementing digital advertising campaigns face a complex problem in determining the right match between their advertising creatives and target audiences. Typical solutions to the problem have leveraged non-experimental methods, or used "split-
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1907.02178
This paper studies the measurement of advertising effects on online platforms when parallel experimentation occurs, that is, when multiple advertisers experiment concurrently. It provides a framework that makes precise how parallel experimentation af
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1903.11198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SAHNI, NAVDEEP S., NAIR, HARIKESH S.
Publikováno v:
The Review of Economic Studies, 2020 May 01. 873 (314), 1529-1564.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26934231
Publikováno v:
Management Science, 2018 Nov 01. 64(11), 5105-5131.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48748344