Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Nahmias, Allison S"'
Autor:
Nahmias, Allison S.1 (AUTHOR) Allison.nahmias@stonybrookmedicine.edu, Crabbe, Samantha2 (AUTHOR), Marcus, Steven C.2 (AUTHOR), Mandell, David S.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Dec2023, Vol. 38 Issue 4, p268-282. 15p.
Autor:
Melgarejo, Melina1,2 (AUTHOR) mmelgarejo@sdsu.edu, Nahmias, Allison S.3 (AUTHOR), Suhrheinrich, Jessica1,2 (AUTHOR), Schetter, Patricia L.4 (AUTHOR), Dean, Michelle5 (AUTHOR), Holt, Tana1,2 (AUTHOR), Li, Jennica4 (AUTHOR), Stahmer, Aubyn C.2,4 (AUTHOR)
Publikováno v:
Focus on Autism & Other Developmental Disabilities. Mar2023, Vol. 38 Issue 1, p17-31. 15p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nahmias, Allison S.1 asnahmias@ucdavis.edu, Pellecchia, Melanie2, Stahmer, Aubyn C.1, Mandell, David S.2
Publikováno v:
Journal of Child Psychology. Nov2019, Vol. 60 Issue 11, p1200-1209. 10p. 1 Diagram, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of child psychology and psychiatry, and allied disciplines, vol 60, iss 11
BackgroundResearch trials of early intervention (EI) programs for children with autism spectrum disorder (ASD) generally demonstrate medium-to-large gains, on average, compared with "treatment as usual," in different developmental domains. Almost all
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::dee749884e3abc84345664e4ce9a90e1
https://escholarship.org/uc/item/8n38w2p3
https://escholarship.org/uc/item/8n38w2p3
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Suhrheinrich, Jessica, Schetter, Patricia, England, Ann, Melgarejo, Melina, Nahmias, Allison S., Dean, Michelle, Yasuda, Patrice
Publikováno v:
Evidence-Based Practice in Child & Adolescent Mental Health; 2020, Vol. 5 Issue 4, p468-482, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.