Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Nagasawa Shin'ya"'
Autor:
Kumagai, Ken, Nagasawa, Shin'ya
Publikováno v:
Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 2021, Vol. 34, Issue 9, pp. 1809-1826.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/APJML-04-2021-0256
Autor:
Kang, Xinhui1 (AUTHOR) nbukxh@163.com, Nagasawa, Shin'ya2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Intelligent & Fuzzy Systems. 2023, Vol. 44 Issue 5, p7709-7722. 14p.
Autor:
Kang, Xinhui1 (AUTHOR), Nagasawa, Shin'ya2 (AUTHOR), Wu, Yixiang3 (AUTHOR), Xiong, Xingfu1 (AUTHOR) xiong_xing_fu@163.com
Publikováno v:
Journal of Intelligent & Fuzzy Systems. 2023, Vol. 44 Issue 2, p1977-1989. 13p.
Autor:
Sugimoto, Kana, Nagasawa, Shin’ya
Publikováno v:
International Journal of Quality and Service Sciences, 2017, Vol. 9, Issue 3/4, pp. 292-301.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJQSS-04-2017-0039
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Management Decision, 2014, Vol. 52, Issue 7, pp. 1288-1301.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MD-11-2012-0809
Autor:
Kumagai, Ken, Nagasawa, Shin'ya
Publikováno v:
Journal of Global Fashion Marketing; Mar2023, Vol. 14 Issue 2, p123-142, 20p
Autor:
Nagasawa Shin’ya, Jiang Zhiqing
Publikováno v:
Marché et organisations. :123-145
The luxury goods market has been expanding globally since the early 1990s. Luxury consumption has witnessed a phenomenon of democratisation with the recent progress of civilisation and technology. It is easier now than 50 years ago to discover a scar
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.