Zobrazeno 1 - 10
of 54
pro vyhledávání: '"Nagarajan, Santhosh Kumar"'
Autor:
Nagarajan, Santhosh Kumar
Customer support entails multi-faceted benefits for IT businesses. Presently, the business depends upon on conventional channels like e-mail, customer care and web interface to provide customer support services. However, with the advent of new develo
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:uu:diva-395931
Autor:
Nagarajan, Santhosh Kumar1 (AUTHOR) santhosh-kumar.nagarajan@charite.de, Piontek, Jörg1 (AUTHOR) joerg.piontek@charite.de
Publikováno v:
International Journal of Molecular Sciences. Mar2024, Vol. 25 Issue 6, p3161. 23p.
Publikováno v:
In Computational and Structural Biotechnology Journal 2023 21:1711-1727
Autor:
Kulkarni, Seema A., Nagarajan, Santhosh Kumar, Ramesh, Veena, Palaniyandi, Velusamy, Selvam, S. Periyar, Madhavan, Thirumurthy
Publikováno v:
In Journal of Molecular Structure 5 December 2020 1221
Autor:
Nagarajan, Santhosh Kumar, Babu, Sathya, Sohn, Honglae, Devaraju, Panneer, Madhavan, Thirumurthy
Publikováno v:
In Computational Biology and Chemistry December 2017 71:104-116
Autor:
Nagarajan, Santhosh Kumar1, Babu, Sathya1, Kulkarni, Seema A.2, Vadivelu, Aanand1, Devaraju, Panneer3, Sohn, Honglae4 hsohn@chosun.ac.kr, Madhavan, Thirumurthy1 thiru.murthyunom@gmail.com
Publikováno v:
Scientific Reports. 4/7/2021, Vol. 11 Issue 1, p1-16. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.