Zobrazeno 1 - 10
of 270
pro vyhledávání: '"Nagarajan, Mahesh"'
The ability of Minkowski Functionals to characterize local structure in different biological tissue types has been demonstrated in a variety of medical image processing tasks. We introduce anisotropic Minkowski Functionals (AMFs) as a novel variant t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2004.01185
The ability of Anisotropic Minkowski Functionals (AMFs) to capture local anisotropy while evaluating topological properties of the underlying gray-level structures has been previously demonstrated. We evaluate the ability of this approach to characte
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2002.07156
We present a computational framework for analysis and visualization of non-linear functional connectivity in the human brain from resting state functional MRI (fMRI) data for purposes of recovering the underlying network community structure and explo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1407.3809
Publikováno v:
Proceedings Vol. 7624, SPIE Medical Imaging 2010, http://spie.org/x648.html?product_id=844318
Topological texture features were compared in their ability to classify morphological patterns known as 'honeycombing' that are considered indicative for the presence of fibrotic interstitial lung diseases in high-resolution computed tomography (HRCT
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1005.5086
Autor:
Hezarkhani, Behzad1 (AUTHOR) behzad.hezarkhani@brunel.ac.uk, Nagarajan, Mahesh2 (AUTHOR), Tong, Chunyang3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Production & Operations Management. Oct2022, Vol. 31 Issue 10, p3806-3822. 17p.
Autor:
Abidin, Anas Z., Deng, Botao, DSouza, Adora M., Nagarajan, Mahesh B., Coan, Paola, Wismüller, Axel
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine 1 April 2018 95:24-33
Autor:
Bansal, Saurabh, Nagarajan, Mahesh
Publikováno v:
Operations Research, 2017 Jul 01. 65(4), 914-930.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45111688
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research, 2016 Jun 01. 53(3), 381-395.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44134849