Zobrazeno 1 - 10
of 310
pro vyhledávání: '"Nader-Grosbois"'
Publikováno v:
Children, Vol 11, Iss 1, p 79 (2024)
These studies tested the psychometric properties of the French version of the Theory of Mind (ToM) Task Battery (vf) in typically developing (TD) children and intellectually disabled (ID) children. The Battery was administered to 649 TD children (2
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b5ed3e3a968422e894038772f22d2ba
Autor:
Poline Simon, Nathalie Nader-Grosbois
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 12, p 1869 (2023)
Empathy is a key skill in the daily life of preschoolers, and it is important to understand how it evolves during this crucial period of development. This paper includes two studies. The first study, which had a cross-sectional design, examined affec
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4bbb350c371140d18a065e5ab3957377
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Psychologie française June 2020 65(2):141-155
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Poline Simon, Nathalie Nader-Grosbois
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 12 (2021)
Preschoolers face new challenges in their social life: the development of social and emotional abilities in order to have positive relationships with peers and adults. Empathy, the ability to share and understand the emotions of others, contributes t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0bf92cf5357c461ba2849ccaca1af9d1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.