Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Nacewicz, Brendon M."'
Autor:
Hiser, Jaryd, Heilicher, Mickela, Botsford, Chloe, Crombie, Kevin M., Bellani, Jaideep, Azar, Ameera, Fonzo, Greg, Nacewicz, Brendon M., Cisler, Josh M.
Publikováno v:
In Behaviour Research and Therapy August 2023 167
Autor:
Liu, Yilin, Zhao, Gengyan, Nacewicz, Brendon M., Adluru, Nagesh, Kirk, Gregory R., Ferrazzano, Peter A, Styner, Martin, Alexander, Andrew L.
Recent advances in deep learning have improved the segmentation accuracy of subcortical brain structures, which would be useful in neuroimaging studies of many neurological disorders. However, most of the previous deep learning work does not investig
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1902.07289
Autor:
Nacewicz, Brendon M., Angelos, Lisa, Dalton, Kim M., Fischer, Ron, Anderle, Michael J., Alexander, Andrew L., Davidson, Richard J.
Publikováno v:
In NeuroImage 1 February 2012 59(3):2548-2559
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dalton, Kim M1,2 kmdalton@wisc.edu, Nacewicz, Brendon M2, Johnstone, Tom2, Schaefer, Hillary S2, Gernsbacher, Morton Ann1,3, Goldsmith, H H1,3, Alexander, Andrew L1,2,4, Davidson, Richard J1,2,3,4 rjdavids@wisc.edu
Publikováno v:
Nature Neuroscience. Apr2005, Vol. 8 Issue 4, p519-526. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.