Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Nabirye R"'
Publikováno v:
Open Access Journal of Contraception, Vol Volume 14, Pp 169-180 (2023)
Ritah Bakesiima,1,2 Kristina Gemzell-Danielsson,2,3 Jolly Beyeza-Kashesya,4 Amanda Cleeve,2,3,5 Elin C Larsson,2,3,6 Rose Chalo Nabirye7 1Department of Obstetrics and Gynaecology, School of Medicine, College of Health Sciences, Makerere University, K
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b2faba0d3388450f8c52a104158bf450
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Mbalinda Scovia, Groves Sara, Nabirye Rose C, Atuyambe Lynn, Muhwezi Wilson, Kaye Dan K, Okullo Isaac, Mwanika Andrew, Burnham Gilbert, Chang Larry W, Oria Hussein, Sewankambo Nelson
Publikováno v:
BMC International Health and Human Rights, Vol 11, Iss Suppl 1, p S5 (2011)
Abstract Background Training of health professionals can be deliberately structured to enhance rural recruitment by exposing the trainees to the realities of rural life and practice through Community-Based Education and Service (COBE) programs. Few s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/358a3559771f4e2a91a95eb059360a68
Autor:
Oria Hussein, Muhwezi Wilson, Nabirye Rose C, Okullo Isaac, Mbalinda Scovia N, Chang Larry W, Burnham Gilbert, Mwanika Andrew, Kaye Dan, Kijjambu Stephen, Atuyambe Lynn, Aryeija Warren
Publikováno v:
BMC International Health and Human Rights, Vol 11, Iss Suppl 1, p S4 (2011)
Abstract Background Community-based education (CBE) is part of the training curriculum for most health workers in Uganda. Most programs have a stated purpose of strengthening clinical skills, medical knowledge, communication skills, community orienta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/86efb80e5c1f408f9ece49a0f95d41ad
Autor:
Atuyambe Lynn, Oria Hussein, Nabirye Rose C, Okullo Isaac, Mbalinda Scovia N, Kijjambu Steven, Kasozi Ann N, Muhwezi Wilson W, Kaye Dan K, Groves Sarah, Burnham Gilbert, Mwanika Andrew
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 7 (2011)
Abstract Background Community-based education (CBE) can provide contextual learning that addresses manpower scarcity by enabling trainees acquire requisite experiences, competence, confidence and values. In Uganda, many health professional training i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0579dc194700444893e4230d8b9668dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.