Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Nabila, A N"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2023, Vol. 1137 Issue 1, p1-8, 8p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Januadi, M I, Nabila, D N U
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; Sep2020, Vol. 561, p1-8, 8p
Autor:
SAHİMİ, Saidatul Maizura, ZAİN, Farah M., KAMAR, Nabila A. N., SAMAR, Noorizdayantie, RAHMAN, Zuraidah A., MAJİD, Omar, ATAN, Hanafi, FOOK, Fong Soon, LUAN, Wong Su
Publikováno v:
Volume: 1, Issue: 2 175-185
Contemporary Educational Technology
Contemporary Educational Technology
This paper describes the impact of the degrees of realism (unrealistic, moderately realistic and highly realistic) of the pedagogical agent on student’s achievement during online learning in terms of gender. Three modes of the e-learning portal wit
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::054bd1ba26d4a291fd977ddc29bffe81
https://dergipark.org.tr/tr/pub/cet/issue/25720/271410
https://dergipark.org.tr/tr/pub/cet/issue/25720/271410
Autor:
Saidatul M. Sahimi, Nabila A. N. Kamar, Wong Su Luan, Omar Majid, Noorizdayantie Samar, Hanafi Atan, Fong Soon Fook, Zuraidah A. Rahman, Farah Mohamad Zain
Publikováno v:
Contemporary Educational Technology. 1
This paper describes the impact of the degrees of realism (unrealistic, moderately realistic and highly realistic) of the pedagogical agent on student’s achievement during online learning in terms of gender. Three modes of the e-learning portal wit
Publikováno v:
RSC Advances; 2016, Vol. 6 Issue 1, p227-235, 9p
Autor:
Maizura Sahimi, Saidatul, Zain, Farah M., Kamar, Nabila A. N., Samar, Noorizdayantie, Rahman, Zuraidah A., Majid, Omar, Atan, Hanafi, Fong Soon Fook, Wong Su Luan
Publikováno v:
Contemporary Educational Technology; 2010, Vol. 1 Issue 2, p175-185, 11p, 2 Color Photographs, 2 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph