Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"Naber, Kimberly"'
De laatste jaren wordt er in het onderwijs steeds meer aandacht besteed aan meertaligheid. Een mogelijke benadering hiervan is luistertaal. Een vakdocent Duits kan Duits tegen zijn leerlingen praten, terwijl de leerlingen terugpraten in het Nederland
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::16db52a6086a618510160bdc6f25ce91
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426378
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426378
Autor:
Mulder, Kimberley, Groothoff, F.C., Naber, Kimberly, ten Thije, Jan, ILS L&E, LS Interculurele communicatie, ILS L&C
Publikováno v:
LES Tijdschrift voor Nt2 en taal in het onderwijs, 40(221), 46. Boom uitgevers
Anderstaligen leren Nederlands om te kunnen participeren in onze samenleving, zowel in het sociale leven als op de werkvloer. Wanneer de communicatie niet efficiënt verloopt, is er geen gelijkwaardigheid en is de participatie niet volledig. De proje
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::0a4015de303bc10b3923d91a2856c5e3
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426369
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/426369
Autor:
Kutz-Naber, Kimberly Kay.
Thesis (Ph.D.)--University of Wisconsin--Madison, 2006.
eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references.
eContent provider-neutral record in process. Description based on print version record. Includes bibliographical references.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Christie, Andrew E., Kutz-Naber, Kimberly K., Stemmler, Elizabeth A., Klein, Alexandra, Messinger, Daniel I., Goiney, Christopher C., Conterato, Anna J., Bruns, Emily A., Hsu, Yun-Wei A., Lingjun Li, Dickinson, Patsy S.
Publikováno v:
Journal of Experimental Biology; Feb2007, Vol. 210 Issue 4, p699-714, 16p