Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Naalsund P"'
Autor:
Ingvill Naalsund
Publikováno v:
Norsk Museumstidsskrift, Vol 10, Iss 1-2, Pp 38-53 (2024)
Immateriell kulturarv har fått auka merksemd. Dette kjem til syne i normative dokument som tildelingsbrev frå Kulturdepartementet, FN sine berekraftsmål, ICOM sine etiske retningsliner og UNESCO-konvensjonen, der klinkbåttradisjonen blei innskriv
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c2cd3f1cc9874a4190c9d555b15a369e
Autor:
M. Bråtalien, M. Naalsund
Publikováno v:
Nordic Journal of STEM Education, Vol 8, Iss 2 (2024)
Informal inferential reasoning (IIR), described as making evidence-based generalizations about a population based on samples, is considered important for the development of argumentation-, inference-, critical thinking - and aggregate thinking abilit
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/902478e46b4b4f9e995adc4759610f89
Autor:
Trine Finanger, Arne Einar Vaaler, Olav Spigset, Trond Oskar Aamo, Trine Naalsund Andreassen, Rolf Wilhelm Gråwe, Ragnhild Bergene Skråstad
Publikováno v:
BMC Psychiatry, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background The use of standard screening methods could improve the detection rate of unhealthy alcohol use in patients admitted to psychiatric acute and emergency departments. The aim of the present study was to investigate the ability of th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0b5c51cd378745c6b9883f91799f1a87
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 8, p 843 (2023)
Inquiry, an approach that departs from traditional mathematics teaching, empowers students through active participation and increased accountability in exploration, argumentation, evaluation, and communication of mathematical ideas. There is broad re
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63a033519638444d9e65f92f573c41a4
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Munthe, Morten, Naalsund, Margrethe
Publikováno v:
Digital Experiences in Mathematics Education; 20240101, Issue: Preprints p1-27, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.