Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"NaCl effect"'
Autor:
Liliya R. Bogoutdinova, Ekaterina N. Baranova, Neonila V. Kononenko, Inna A. Chaban, Ludmila N. Konovalova, Alexander A. Gulevich, Elena M. Lazareva, Marat R. Khaliluev
Publikováno v:
International Journal of Plant Biology, Vol 14, Iss 1, Pp 104-119 (2023)
Understanding the mechanisms of plant salt tolerance as a complex trait is an integral part of many studies, the results of which have been used in the breeding process. The aim of this study was to compare the root response of two tomato (Solanum ly
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/da9028e0421d40a2874d6a5a4626914a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Four species of bacteria (Enterococcus faecium and E. faecalis, Lactobacillus plantarum and L. paracasein and three species of yeasts (Debaryomyces hansenii, Yarrowia lipolytica and Cryptococcus laurentiU previously isolated from Picante cheese, were
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dris___02017::bb552e4c7ec6c6e0524f51224b2ff684
https://ciencia.ucp.pt/en/publications/02def954-5b60-4f0c-9d6f-e50f0150e1c0
https://ciencia.ucp.pt/en/publications/02def954-5b60-4f0c-9d6f-e50f0150e1c0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.