Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"NWFP"'
Autor:
Amner Muñoz-Acevedo, René López-Camacho, María C. González, Osnaider J. Castillo, Martha Cervantes-Díaz, Marcela Celis
Publikováno v:
Journal of Wood Science, Vol 70, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract Lauraceae is a family of woody plants of economic importance mainly for their commercial exploitation as timber, as well as spices/food. Nonetheless, overexploitation is causing a decline in both the population and the associated ecosystems
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/156b959a86f74020903e3b05d574e550
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pirineos: Revista de Ecología de Montaña, Vol 177 (2022)
Para la mayor parte de las zonas serranas, montañosas y del interior, los productos agroalimentarios locales y típicos representan una importante herramienta para generar ingresos, garantizar la seguridad alimentaria y nutricional, dando respuesta
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/23de2acc8f94431696f2a5aa5145edd8
Autor:
Dutta, Vipul, author
Publikováno v:
Making Officers out of Gentlemen : Military Institution-Building in India, c. 1900-1960, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780190130220.003.0002
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abou Zahab, Mariam, author
Publikováno v:
Pakistan : A Kaleidoscope of Islam, 2020.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197534595.003.0009
Autor:
Emre GÖKSU, Hakan ADANACIOĞLU
Publikováno v:
Turkish Journal of Forestry, Vol 19, Iss 2, Pp 210-218 (2018)
Over the last decade, direct marketing practices have been widely used in the marketing of agricultural products in the world. The non-wood forest products (NWFP) have been affected by this development and direct marketing efforts of these products h
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/19477a3fa9144fcc80718de2f2dd4a7d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saha, Ishtiyak Ahmad Peerzada, Mohammad A. Islam, James Chamberlain, Shalini Dhyani, Mohan Reddy, Somidh
Publikováno v:
Sustainability; Volume 14; Issue 4; Pages: 2281
The contribution of non timber forest products (NTFPs) has been acknowledged globally for their role in conservation, income generation, livelihood improvement and rural development. The potential of a NTFP-based bioeconomy has given a new dimension