Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"NOZAKI, Shiho"'
Autor:
Nozaki, Shiho
Publikováno v:
International Journal for Lesson & Learning Studies, 2022, Vol. 11, Issue 4, pp. 305-317.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-05-2022-0072
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for Lesson and Learning Studies, 2018, Vol. 7, Issue 3, pp. 230-247.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJLLS-02-2018-0011
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
NOZAKI, Shiho
Publikováno v:
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学. 68(1):25-37
This paper aims to examine critically the lesson improvements described in the Japanese Ministry of Education’s National Curriculum Standards revised in 2017. An analysis of the Ministry’s perception of what entails “proactive, interactive and
Autor:
NOZAKI, Shiho
Publikováno v:
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学. 66(2):33-44
In 1947 during the post-war educational reforms in Japan, the new subject of social studies was launched. Social studies courses spread the idea of Problem-Solving Learning (PSL) based on empiricism and the promotion of democratic school education. R
Autor:
TANAKA, Maho, NOZAKI, Shiho
Publikováno v:
教育論叢. :20-27
Autor:
SAKAMOTO, Masanobu, TANGE, Yushi, SHIBATA, Yoshiaki, NOZAKI, Shiho, XU, Man, MUKAI, Masaki, ISHIGURO, Shinji, MIZUNO, Masao, SOEJIMA, Takashi, EBITA, Hiroyuki, SHIMIZU, Katsuhiro, NAKASHIMA, Yoshiko, HANASATO, Shingo, TANAKA, Maho, Fauzan Ahdan Nusantara, HISAKAWA, Keiki, KURUSHIMA, Yuki, OGUNI, Shohei, WANG, Xiao, TERADA, Michiko
Publikováno v:
名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学. 66(2):157-172
This study attempts to elucidate the significance of cooperative learning via visualization of the development of the students’ recognition process during a classroom discussion. Toward this end, this study makes improvement on the analysis method,
Autor:
Uchiyama, Hiromasa, Ban, Kazuho, Nozaki, Shiho, Ikeda, Yui, Ishimoto, Takayoshi, Fujioka, Hiroyoshi, Kamiya, Mako, Amari, Ryugo, Tsujino, Hirofumi, Arai, Masayoshi, Yamazoe, Sachi, Maekawa, Keiko, Kato, Takuma, Doi, Mitsunobu, Kadota, Kazunori, Tozuka, Yuichi, Tomita, Naohito, Sajiki, Hironao, Akai, Shuji, Sawama, Yoshinari
Publikováno v:
MedChemComm; 2023, Vol. 14 Issue: 12 p2583-2592, 10p