Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"NOS Instruction"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Viviana Soler
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 16, Iss 2, Pp 291-302 (2014)
Although positive science has progressed under the spell of the objectivity paradigm and the primacy of its method, scientific discourse shows how this paradigm has not survived for long. Based on our research on scientific titles, the purpose of thi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ae0176d05b2146c69dd9aa37ec679c8c
Autor:
Baraz, Aytugba
The current study aimed to investigate the effect of using metacognitive strategies embedded in explicit&ndash
reflective NOS instruction to improve NOS understanding of pre-service science teachers. Metacognitive Awareness Inventory (MAI) (Schr
reflective NOS instruction to improve NOS understanding of pre-service science teachers. Metacognitive Awareness Inventory (MAI) (Schr
Externí odkaz:
http://etd.lib.metu.edu.tr/upload/12614871/index.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Viviana Soler
Publikováno v:
Colombian Applied Linguistics Journal, Vol 16, Iss 2, Pp 291-302 (2014)
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
CONICET Digital (CONICET)
Consejo Nacional de Investigaciones Científicas y Técnicas
instacron:CONICET
A number of linguists have proposed that impersonality is the strategy through which scientists distance themselves from their written claims. A review of these theories shows that despite positive science has progressed under the spell of the so-cal
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.