Zobrazeno 1 - 10
of 615
pro vyhledávání: '"NORCINI, John"'
Autor:
Selgert, Lena, Bender, Bernd, Hinding, Barbara, Federmann, Aline, Mihaljevic, André L., Post, Rebekka, Jonietz, Ansgar, Norcini, John, Tekian, Ara, Jünger, Jana
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc71 (2021)
Background: As doctors often fail to explain diagnoses and therapies to patients in an understandable and appropriate way, the improvement of doctor-patient communication is essential. The current medical training and examinations are focused on verb
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7f61737f2e3b425dae7b44a1fc6af2c4
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 32, Iss 4, p Doc47 (2015)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c79481812d1d4525b8c943a264557b52
Autor:
Tekian, Ara, Norcini, John
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 32, Iss 4, p Doc43 (2015)
It is not unusual for institutions around the world to have fixed standards (e.g., 60%) for all of their examinations. This creates problems in the creation of examinations, since all of the content has to be chosen with an eye toward this fixed stan
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d64c8c7bf68043c19c3d3b3f0098fa44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Norcini, John1 John.norcini@gmail.com
Publikováno v:
Asia Pacific Scholar. Apr2024, Vol. 9 Issue 2, p98-100. 3p.
Publikováno v:
Acta Médica Portuguesa; Nov2024, Vol. 37 Issue 11, p757-766, 10p
Autor:
Agustian, Dwi, Arya, Insi Farisa Desy, Adnani, Qorinah Estiningtyas Sakilah, Wiwaha, Guswan, Bashari, Muhammad Hasan, Nurdiawan, Windi, Bandiara, Ria, Hasansulama, Wijana, Berbudi, Afiat, Nugraha, Gaga Irawan, Permadi, Wiryawan, Anwar, Ruswana, Afriandi, Irvan, Kartasasmita, Arief, Hidayat, Yudi Mulyana, Achmad, Tri Hanggono, Norcini, John
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Oct2024, Vol. 15, p957-969, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.