Zobrazeno 1 - 10
of 307
pro vyhledávání: '"NISTOR, Nicolae"'
Autor:
Stanciu, Ionut Dorin, Nistor, Nicolae
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior March 2025 164
Publikováno v:
In Computers in Human Behavior April 2025 165
Autor:
GUTU-ROBU, Gabriel, Dascălu, Mihai, Cărăbaş, Mihai, ELISEI, Alexandru, Trăuşan-Matu, Ştefan, NISTOR, Nicolae, CHOI, Sunhea, SPOERL, Rebecca, KOLETZKO, Berthold
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 14(02):384-391
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=668930
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Higher Education, 2015 Feb 01. 69(2), 257-273.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43650112
Publikováno v:
Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE) / Conference proceedings of »eLearning and Software for Education« (eLSE). 11(01):380-386
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=289787
Autor:
Nistor, Nicolae
Publikováno v:
T. Köhler & N. Kahnwald (Hrsg.), Online Communities: Enterprise Networks, Open Education and Global Communication: 16. Workshop GeNeMe ’13 Gemeinschaften in Neuen Medien, Dresden: TUDpress, ISBN: 978-3-944331-24-9. :273-280
Als Erweiterung des klassischen virtuellen Klassenzimmers wird in diesem Beitrag das Konzept des mobil-virtuellen Klassenzimmers (MVK) erläutert. Dieses basiert hauptsächlich auf einem Tool zur automatischen Analyse des textbasierten kollaborativen
Publikováno v:
Educational Technology Research and Development, 2013 Aug 01. 61(4), 733-749.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24546662
Publikováno v:
Campus-Wide Information Systems, 2012, Vol. 29, Issue 2, pp. 108-116.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10650741211212377