Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"NGUYEN, ALISHA"'
Autor:
Nguyen, Alisha
Thesis advisor: Mariela Páez
In 2020, the COVID-19 pandemic exacerbated persistent educational inequities and added exponentially to the existing “education debt” (Ladson-Billings, 2006). Public schools’ sudden shift to remote learning ma
In 2020, the COVID-19 pandemic exacerbated persistent educational inequities and added exponentially to the existing “education debt” (Ladson-Billings, 2006). Public schools’ sudden shift to remote learning ma
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/2345/bc-ir:109705
Autor:
Eble, Danielle J. *, Nguyen, Alisha L. *, Roblee, Cole V., Tople, Tannon L., Friedrich, Jeffrey B. *, Skokan, Alexander J. *, Hagedorn, Judith C., Sorensen, Mathew D., Kraft, Kate H., Lane, Megan E., Janis, Jeffrey E., Kuzon, William M., Jr., Ettinger, Russell E. *, Morrison, Shane D. *
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education November 2024 81(11):1675-1682
Autor:
Zipf-Sigler, Clare, Nguyen, Alisha L., Huang, Amber, De Leon, Ryan, Helbling, Shannon, Littleton, Eliza B., Kumar, Anjali S.
Publikováno v:
In The American Journal of Surgery November 2024 237
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
"Children Have the Fairest Things to Say": Young Children's Engagement with Anti-Bias Picture Books.
Autor:
Nguyen, Alisha1 (AUTHOR) alisha.nguyen@bc.edu
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Jun2022, Vol. 50 Issue 5, p743-759. 17p. 1 Color Photograph, 1 Illustration, 2 Charts.
Autor:
Nguyen, Alisha1
Publikováno v:
Human Organization. Winter2023, Vol. 82 Issue 4, p320-330. 11p.
Autor:
NGUYEN, ALISHA1
Publikováno v:
Southern California Law Review. 2021, Vol. 94 Issue 2, p391-421. 31p.
Autor:
Nguyen, Alisha1 alisha.nguyen@bc.edu
Publikováno v:
Literacy Today (2411-7862). Apr-Jun2022, Vol. 39 Issue 4, p62-64. 3p.
Autor:
Nguyen, Alisha1 (AUTHOR) alisha.nguyen@bc.edu
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. Dec2023, Vol. 51 Issue 8, p1553-1553. 1p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.