Zobrazeno 1 - 10
of 115
pro vyhledávání: '"NCME"'
Autor:
Yaneva, Victoria, von Davier, Matthias
Advancing Natural Language Processing in Educational Assessment examines the use of natural language technology in educational testing, measurement, and assessment. Recent developments in natural language processing (NLP) have enabled large-scale edu
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/63151
Autor:
Skorupiński, Piotr Maciej
Publikováno v:
Kwartalnik Pedagogiczny / Pedagogical Quarterly. 238(4):83-96
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=409512
Autor:
Erich Martel
Publikováno v:
Nonpartisan Education Review, Vol 7, Iss 7, Pp 1-7 (2011)
no abstract
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/63bd52f7b0a24633b58f2488544111e3
Autor:
Robert Oliphant
Publikováno v:
Nonpartisan Education Review, Vol 7, Iss 4, Pp 1-4 (2011)
no abstract
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5922d741da1c4b4fb6d4a66a7e2650bf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Richard P. Phelps
Publikováno v:
Nonpartisan Education Review, Vol 7, Iss 5, Pp 1-3 (2011)
no abstract
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7009b879c7e402abdbf006971253a52
Autor:
Jaana Ward, Jyrki Kössi, Juha K. A. Rinne, Matti Kairaluoma, Ilmo Kellokumpu, Mikael Laine, Ville Väyrynen, Anu Ehrlich, Marja Hyöty
Publikováno v:
Journal of Gastrointestinal Surgery
Purpose To compare laparoscopic non-CME colectomy with laparoscopic CME colectomy in two hospitals with similar experience in laparoscopic colorectal surgery. Methods Data was collected retrospectively from Päijät-Häme Central Hospital (PHCH, NCME
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::d693d3d41940d4633eec4b518ba3a042
http://hdl.handle.net/10138/339095
http://hdl.handle.net/10138/339095
Autor:
Brookhart, Susan M., McMillan, James H.
Classroom Assessment and Educational Measurement explores the ways in which the theory and practice of both educational measurement and the assessment of student learning in classroom settings mutually inform one another. Chapters by assessment and m
Externí odkaz:
https://library.oapen.org/handle/20.500.12657/54181
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.