Zobrazeno 1 - 10
of 184
pro vyhledávání: '"NBME"'
Autor:
Hila Ghersin, Michelle C. Gulfo, Bailey A. Frohlich, Scott M. Wilson, Ashley A. Berlot, Janice S. Zhang, Rohan Kankaria, Ashley Radparvar, Juan Lin, Michelle A. Blackmore, Amanda C. Raff
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background Since the elimination of numerical scoring of the United States Medical Licensing Examination (USMLE) Step 1, the perceived importance of USMLE Step 2 Clinical Knowledge (CK) scores in residency placement has increased. It is know
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5e5bc7c5ac54d6d80f3a5dd52c9d4d7
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-7 (2024)
Abstract Introduction/Background Peer-led teaching sessions (PLTS) supplement conventional medical education, allowing students to share knowledge effectively. PLTS have shown significant academic benefits for student instructors. However, the impact
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/90309a2935f9438a9831023de23e98c6
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Objective There is conflicting evidence whether decreased clerkship duration is associated with reduced NBME shelf examination performance. We hypothesized that scores would remain stable for students in a shortened 2-week flipped classroom-
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f331d33532940dbbd924f3dac769d77
Autor:
Brendan P. Mackey, Razmig Garabet, Laura Maule, Abay Tadesse, James Cross, Michael Weingarten
Publikováno v:
Discover Artificial Intelligence, Vol 4, Iss 1, Pp 1-5 (2024)
Abstract This study evaluates the proficiency of ChatGPT-4 across various medical specialties and assesses its potential as a study tool for medical students preparing for the United States Medical Licensing Examination (USMLE) Step 2 and related cli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d4a0d385712a414ea98c065c02225c8c
Publikováno v:
Algorithms, Vol 17, Iss 10, p 469 (2024)
ChatGPT by OpenAI is an AI model designed to generate human-like responses based on diverse datasets. Our study evaluated ChatGPT-3.5’s capability to generate pharmacology multiple-choice questions adhering to the NBME guidelines for USMLE Step exa
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8dd9220fb94d4cbcb9ce87b5745c4d24
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-22 (2023)
Abstract Background The purpose of this systematic review was to (1) determine the scope of literature measuring USMLE Step 1 and Step 2 CK as predictors or indicators of quality resident performance across all medical specialties and (2) summarize t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c96ccdd3953f42cd8110b5c48922a959
Publikováno v:
Open Access Emergency Medicine, Vol Volume 15, Pp 15-20 (2023)
Kevin Bray,1 Kaitlin Burge,1 Om Patel,1 Ishant Yadav,1 William Haynes,1 Nicholas Van Wagoner,2 Charles A Khoury3 1Heersink School of Medicine, University of Alabama at Birmingham, Birmingham, AL, USA; 2Division of Infectious Diseases, University of A
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e639c86bcc414d90aa6863fa81d15508
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.