Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"NAQ-R"'
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 15 (2024)
The role of Big Five personality traits in exposure to workplace bullying has been a focus of numerous studies. Yet less is known about the incremental validity of narrower personality constructs. The aim of the present study was to investigate the i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1c28677846e841f1be2e9dc254ee7e1b
Autor:
Rai, Arpana, Agarwal, Upasna A
Publikováno v:
Journal of Indian Business Research, 2017, Vol. 9, Issue 3, pp. 229-247.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JIBR-12-2016-0145
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Václavíková Klára, Kozáková Radka
Publikováno v:
Pielęgniarstwo XXI Wieku, Vol 20, Iss 3, Pp 155-159 (2021)
Aim. The aim of this study was to determine the occurrence of mobbing and its health impacts on nurses in the selected hospital.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psihologija. 47(2):185-199
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=691959
Autor:
Tambur, Merle, Vadi, Maaja
Publikováno v:
Revista de Management Comparat Internațional / Review of International Comparative Management. 10(4):791-805
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=736347
Autor:
Merle TAMBUR, Maaja VADI
Publikováno v:
Revista de Management Comparat International, Vol 10, Iss 4, Pp 791-805 (2009)
This research presents the preparatory stage for the first study of bullying in Estonia. The aim of the research is twofold: to find out how bullying manifests itself in Estonia, and to develop a research method using the Negative Acts Questionnaire
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bfb7a9f38bc44761aa68c66e21c78dfb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.