Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"NAITO, Mayumi"'
Autor:
Naito, Mayumi, Kijima, Nobuhiko
Publikováno v:
Journal of Clinical Psychology. Dec2000, Vol. 56 Issue 12, p1579-1585. 7p. 2 Charts.
Autor:
OMI, Rei, SAKAMOTO, Akira, ANDO, Reiko, AKIYAMA, Kumiko, KIMURA, Fumika, KASHIBUCHI, Megumi, NAITO, Mayumi, TAKAHIRA, Mieko, SAKAMOTO, Katsura, ADACHI, Nireka, SUZUKI, Kanae, KATO, Shogo, SAKAMOTO, Takashi
Publikováno v:
日本教育工学会論文誌. 29(1):11-21
application/pdf
学術雑誌論文
本研究では, 授業外における, 子どもの自由なインターネット使用が, 情報活用の実践力とその下位能力を伸ばすかどうかを検討するために, 中学生を対
学術雑誌論文
本研究では, 授業外における, 子どもの自由なインターネット使用が, 情報活用の実践力とその下位能力を伸ばすかどうかを検討するために, 中学生を対
Autor:
Yokoyama Masayuki, Sakurai Yasuhisa, Kataoka Kazunori, Naito Mayumi, Glenn S. Kwon, Okano Teruo
Publikováno v:
Journal of Controlled Release. 28:59-65
Stability of micellar structures in the presence of rabbit serum of adriamycin-conjugated poly (ethylene oxide)-poly(aspartic acid) block copolymers with several compositions was evaluated by gel-permeation chromatography. It was revealed that these
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Kwon, Glen, Naito, Mayumi, Yokoyama, Masayuki, Okano, Teruo, Sakurai, Yasuhisa, Kataoka, Kazunori
Publikováno v:
Pharmaceutical Research; Feb1995, Vol. 12 Issue 2, p192-195, 4p
Autor:
Yokoyama, Masayuki, Sugiyama, Takumichi, Okano, Teruo, Sakurai, Yasuhisa, Naito, Mayumi, Kataoka, Kazunori
Publikováno v:
Pharmaceutical Research; Jun1993, Vol. 10 Issue 6, p895-899, 5p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.