Zobrazeno 1 - 10
of 38 971
pro vyhledávání: '"NAEP"'
Autor:
Camilli, Gregory, Suter, Larry
Camilli (2024) proposed a methodology using natural language processing (NLP) to map the relationship of a set of content standards to item specifications. This study provided evidence that NLP can be used to improve the mapping process. As part of t
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2412.04482
Autor:
Camilli, Gregory
Natural language processing (NLP) is rapidly developing for applications in educational assessment. In this paper, I describe an NLP-based procedure that can be used to support subject matter experts in establishing a crosswalk between item specifica
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2405.17284
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bamat, David1 dbamat@air.org
Publikováno v:
Measurement. Jan-Mar2024, Vol. 22 Issue 1, p1-19. 19p.
Publikováno v:
Large-scale Assessments in Education, Vol 12, Iss 1, Pp 1-29 (2024)
Abstract Background This empirical study aims to investigate the association between mathematics self-efficacy and mathematics achievement gaps among students in Grades 4, 8, and 12, utilizing data from the 2019 National Assessment of Educational Pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1944afc3e08c4fc88603b48d37b3639a
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 9 (2024)
Large-scale survey assessments (LSAs) are important tools for measuring educational outcomes and shaping policy decisions. We present a framework for comparing LSAs to facilitate studying the impact of design choice on the precision of results, contr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2a3523d394cd444db48f902f2be3d970