Zobrazeno 1 - 10
of 14
pro vyhledávání: '"N.L. VandenBerg"'
Publikováno v:
IEEE Aerospace and Electronic Systems Magazine. 11:25-30
Under the Advanced Research Projects Agency (ARPA)/ASTO sponsorship, through a contract from the Naval Air Warfare Center (NAWC), the Environmental Research Institute of Michigan (ERIM) has developed an ultra-wideband (UWB) very high frequency (VHF)/
Publikováno v:
IEEE Transactions on Antennas and Propagation. 40:405-413
The use of strip-fed cavity-backed slots is an attractive approach for compact conformal antenna arrays. This configuration also offers greater potential than traditional designs for additional antenna functions demanded by high-performance system re
Autor:
Linda P. B. Katehi, N.L. VandenBerg
Publikováno v:
IEEE Transactions on Microwave Theory and Techniques. 40:81-88
A full-wave space-domain integral equation analysis of aperture coupled shielded microstrip lines is presented based on the Equivalence Principle. The formulation includes the capability to model multilayered substrates through the derivation of the
Publikováno v:
Proceedings of the 1996 IEEE National Radar Conference.
Autor:
P.B. Katehi, N.L. VandenBerg
Publikováno v:
Antennas and Propagation Society Symposium 1991 Digest.
A theoretical model that shows that the concept of double-tuned waveguide coupled slots is a feasible approach for increasing bandwidth is developed. A full-wave integral equation technique has been developed which allows the analysis of not only thi
Autor:
P.B. Katehi, N.L. VandenBerg
Publikováno v:
IEEE International Digest on Microwave Symposium.
A full-wave space-domain integral equation analysis of aperture coupled shielded microstrip lines is presented. It is based on Pocklington's integrals and the equivalence principle. The derivation of the associated dyadic Green's functions in the for
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.