Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"N.J. Messenger"'
Publikováno v:
Developmental Biology. 205:224-232
Neurotransmitters regulate neuronal function in the nervous system and modulation of their synthesis, release, and binding by immature neurons and their targets is a major part of nervous system development. We propose that the neurotransmitter norad
Publikováno v:
Developmental Biology. 174:431-447
Expression of a catalytic alpha subunit of the sodium pump was followed in early Xenopus embryos for correlation with physiological experiments showing that the sodium pump controls cavity expansion and the differentiation of neurones from the neural
Autor:
Anne E. Warner, N.J. Messenger
Publikováno v:
Developmental Biology. (2):168-182
In amphibian embryos, activation of additional sodium pumps in neural plate cell membranes ensures that neural plate-derived neurons differentiate subsequently in the neural tube. When the sodium pump is inhibited during the mid-neural fold stages, n
Autor:
Anne E. Warner, N.J. Messenger
Publikováno v:
Development (Cambridge, England). 107(1)
Cell-type-specific antibodies have been used to follow the appearance of neurones and glia in the developing nervous system of the amphibian embryo. Differentiated neurones were recognized with antibodies against neurofilament protein while glial cel
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.