Zobrazeno 1 - 10
of 136
pro vyhledávání: '"N. Zuniga"'
Autor:
Juan R. Quispe Borda, Wendy N. Zuniga Lozano, Ana N. Sandoval, Sixto Mendoza Vilca, Auhuber Vasquez Aranda, Elmer Benites-Alfaro
Publikováno v:
Chemical Engineering Transactions, Vol 100 (2023)
The increase in the generation of organic waste and its mismanagement have a negative impact on the natural environment with the propagation of greenhouse gases, bad odors, leachate and other pollutants, so its use would bring a solution to the probl
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/229cdeebb71a4c60887a45d9a50e1c6b
Autor:
Jonathan J. Cho, Zhiwei Xu, Upasana Parthasarathy, Theodore T. Drashansky, Eric Y. Helm, Ashley N. Zuniga, Kyle J. Lorentsen, Samira Mansouri, Joshua Y. Cho, Mariola J. Edelmann, Duc M. Duong, Torben Gehring, Thomas Seeholzer, Daniel Krappmann, Mohammad N. Uddin, Danielle Califano, Rejean L. Wang, Lei Jin, Hongmin Li, Dongwen Lv, Daohong Zhou, Liang Zhou, Dorina Avram
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 10, Iss 1, Pp 1-18 (2019)
Ubiquitination may control protein stability or function. Here the authors show that an ubiquitination enzyme, Hectd3, ubiquitinates Stat3 and Malt1 to modulate their function but not degradation in T cells, and thereby promoting the differentiation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1894c8d823ab4177ab03857c322a339c
Autor:
Kyle J. Lorentsen, Jonathan J. Cho, Xiaoping Luo, Ashley N. Zuniga, Joseph F. Urban, Liang Zhou, Raad Gharaibeh, Christian Jobin, Michael P. Kladde, Dorina Avram
Publikováno v:
Nature Communications, Vol 9, Iss 1, Pp 1-14 (2018)
Th2 cells are critical in the resolution of helminth infection and allergy. Here the authors show that Bcl11b is required to license the Th2 program of helper T cell differentiation and restrict alternate lineage gene expression using in vivo models
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/87ef62254d384d3b86ba1e4fe2a30463
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Andrea N. Zuniga, Catia Cividini-Motta
Publikováno v:
Journal of Behavioral Education. 31:524-542
Previous research has shown that disruptive behavior can impair students’ academic success (Pierce et al. in Remedial Spec Educ 25:175–188, 2004, https://doi.org/10.1177/07419325040250030501 ), as well as increase teacher’s stress level (Westli
Publikováno v:
First EAGE/SBGf Workshop on Reservoir Monitoring and its Role in the Energy Transition.