Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"N. Vedmid"'
Publikováno v:
Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики, Vol 4, Iss 35 (2021)
Abstract. The article defines that intellectual capital should be considered as one of the key factors of successful realization and provision of tourist services when the level of material stocks and raw materials resources reduce. The main feature
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6854f1af5a2949e3bb8fee9d98c24100
Publikováno v:
Herald of Kyiv National University of Trade and Economics. 138:91-100
Background. Using marketing technologies to segment consumers is a key resource for actively and quickly responding to consumer needs. Segmentation allows to identify differences in the response of consumers to services, implement the targeted market
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ekonomika ta derzhava. :31
Publikováno v:
Financial & Credit Activity: Problems of Theory & Practice; 2020, Vol. 4 Issue 35, p356-366, 11p
Autor:
A. Mazaraki, N. Vedmid
Publikováno v:
Економіка розвитку, Vol 67, Iss 3, Pp 51-55 (2013)
The analysis of the state and tendencies of activity is stipulated by the necessity to select development parameters of health resort and recreational enterprises. At the same time the analysis of a particular branch features in scientific literature
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.