Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"N. Steinle"'
Autor:
G. B. Carey, H. J. Ezelle, N. Steinle, Q. Cao, L. Simington, C. Matson, N. Singh, L. Jones, P. Mohindra, K. J. Cullen, M. Giglio, E. Parker, B. A. Hassel
Publikováno v:
Journal of Cancer Education
Summer internships serve important roles in training the next generation of biomedical researchers and healthcare providers through laboratory and clinical experiences that excite trainees about these fields and help them make informed decisions abou
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
G. B. Carey, H. J. Ezelle, N. Steinle, Q. Cao, L. Simington, C. Matson, N. Singh, L. Jones, P. Mohindra, K. J. Cullen, M. Giglio, E. Parker, B. A. Hassel
Publikováno v:
Journal of Cancer Education. 37:872-873
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jennifer M. Boland, John P. Scott, N. Steinle, Eunhee S. Yi, Melanie C. Bois, Anja C. Roden, S. Gjorgova Gjeorgjievski, Matthew J. Cecchini, Richard C. Daly, Joseph J. Maleszewski
Publikováno v:
The Journal of Heart and Lung Transplantation. 40:S366-S367
Purpose Explanted lungs are histopathologically reviewed to confirm or establish the diagnosis of the underlying lung disease and to identify other potentially important findings such as acute lung injury or malignancy. Currently there are no guideli
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.