Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"N. Snooke"'
Publikováno v:
The Cryosphere, Vol 13, Pp 955-968 (2019)
Unmanned aerial vehicles (UAVs) and structure from motion with multi-view stereo (SfM–MVS) photogrammetry are increasingly common tools for geoscience applications, but final product accuracy can be significantly diminished in the absence of a dens
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/02eb0af8e02f46a591f56b363cc499ef
Autor:
J. C. Ryan, A. L. Hubbard, J. E. Box, J. Todd, P. Christoffersen, J. R. Carr, T. O. Holt, N. Snooke
Publikováno v:
The Cryosphere, Vol 9, Iss 1, Pp 1-11 (2015)
This study presents the application of a cost-effective, unmanned aerial vehicle (UAV) to investigate calving dynamics at a major marine-terminating outlet glacier draining the western sector of the Greenland ice sheet. The UAV was flown over Store G
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bf44be1791ee4b86983e59e6a1729c83
Autor:
Marc Cavazza, N. Snooke, Mark Lee, George M. Coghill, Bert Bredeweg, Chris Price, R. Milne, Liliana Ironi, K. Forbus, Peter Struss, P. Lucas, Louise Travé-Massuyès
Publikováno v:
Knowledge engineering review
21 (2006): 317–334. doi:10.1017/S0269888906200097X
info:cnr-pdr/source/autori:Price C., Travé-Massuyès L., Milne R., Ironi L., Forbus K., Bredeweg B., Lee M., Struss P., Snooke N., Lucas P., Cavazza M., Coghill G./titolo:Qualitative futures/doi:10.1017%2FS0269888906200097X/rivista:Knowledge engineering review (Print)/anno:2006/pagina_da:317/pagina_a:334/intervallo_pagine:317–334/volume:21
Knowledge Engineering Review, 21(4), 317-334. Cambridge University Press
19th International Workshop on Qualitative Reasoning, Graz, 2005
info:cnr-pdr/source/autori:Price C.J., Travé-Massuyès L., Milne R., Ironi L., Bredeweg B., Lee M.H., Struss P., Snooke N., Lucas P., Cavazza M./congresso_nome:19th International Workshop on Qualitative Reasoning/congresso_luogo:Graz/congresso_data:2005/anno:2005/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
Knowledge Engineering Review, 21, 317-334
Knowledge Engineering Review, 21, 4, pp. 317-334
21 (2006): 317–334. doi:10.1017/S0269888906200097X
info:cnr-pdr/source/autori:Price C., Travé-Massuyès L., Milne R., Ironi L., Forbus K., Bredeweg B., Lee M., Struss P., Snooke N., Lucas P., Cavazza M., Coghill G./titolo:Qualitative futures/doi:10.1017%2FS0269888906200097X/rivista:Knowledge engineering review (Print)/anno:2006/pagina_da:317/pagina_a:334/intervallo_pagine:317–334/volume:21
Knowledge Engineering Review, 21(4), 317-334. Cambridge University Press
19th International Workshop on Qualitative Reasoning, Graz, 2005
info:cnr-pdr/source/autori:Price C.J., Travé-Massuyès L., Milne R., Ironi L., Bredeweg B., Lee M.H., Struss P., Snooke N., Lucas P., Cavazza M./congresso_nome:19th International Workshop on Qualitative Reasoning/congresso_luogo:Graz/congresso_data:2005/anno:2005/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
Knowledge Engineering Review, 21, 317-334
Knowledge Engineering Review, 21, 4, pp. 317-334
This paper reviews the state of the art in model-based systems and qualitative reasoning, and considers where the field will be in 20 years time. It highlights six areas where developments in model-based systems in general, and in qualitative reasoni
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::95533addee0a028c04292b744e347708
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.