Zobrazeno 1 - 10
of 233
pro vyhledávání: '"N. Sim"'
Autor:
Susan Prichard, N. Sim Larkin, Roger Ottmar, Nancy H.F. French, Kirk Baker, Tim Brown, Craig Clements, Matt Dickinson, Andrew Hudak, Adam Kochanski, Rod Linn, Yongqiang Liu, Brian Potter, William Mell, Danielle Tanzer, Shawn Urbanski, Adam Watts
Publikováno v:
Atmosphere, Vol 10, Iss 2, p 66 (2019)
The Fire and Smoke Model Evaluation Experiment (FASMEE) is designed to collect integrated observations from large wildland fires and provide evaluation datasets for new models and operational systems. Wildland fire, smoke dispersion, and atmospheric
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8dc9a90c80a54eb2a1a30b9314df70a1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Carolina Jaramillo Oquendo, Htoo A. Wai, Wil I. Rich, David J. Bunyan, N. Simon Thomas, David Hunt, Jenny Lord, Andrew G. L. Douglas, Diana Baralle
Publikováno v:
Genome Medicine, Vol 16, Iss 1, Pp 1-19 (2024)
Abstract Background RNA sequencing (RNA-seq) is increasingly being used as a complementary tool to DNA sequencing in diagnostics where DNA analysis has been uninformative. RNA-seq enables the identification of aberrant splicing and aberrant gene expr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/45132a90469347a28af8c2c77be166ff
Publikováno v:
Journal of Vascular and Interventional Radiology. 34:S138
Publikováno v:
Sri Lankan Journal of Medical Administration. 23:67
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Francesca Wah, Tick N. Sim
Publikováno v:
Educational Psychology. 40:349-366
Effects of reward pedagogy (competitive, cooperative, individualistic, cooperative-competitive, and cooperative-individualistic) on spelling scores and prosocial behavior in Singapore students were...