Zobrazeno 1 - 10
of 139
pro vyhledávání: '"N. Sethu"'
Autor:
Ryan A. Lambert, Franck Marchis, Joe Asencio, Guillaume Blaclard, Lauren A. Sgro, Jon D. Giogini, Peter Plavchan, Tracy White, A. Verveen, T. Goto, Petri Kuossari, N. Sethu, M. A. Loose, S. Will, K. Sibbernsen, J. W. Pickering, J. Randolph, K. Fukui, P. Huet, B. Guillet, O. Clerget, S. Stahl, N. Yoblonsky, M. Lauvernier, T. Matsumura, M. Yamato, J.-M. Laugier, O. Brodt-Vilain, A. Espudo, R. Kukita, S. Iida, S. Kardel, D. Green, P. Tikkanen, A. Douvas, M. Billiani, G. Knight, M. Ryno, G. Simard, R. Knight, M. Primm, B. Wildhagen, J. Poncet, T. Frachon, M. Shimizu, A. Jackson, B. Parker, G. Redfern, P. Nikiforov, E. Friday, K. Lincoln, J. Sweitzer, R. Mitsuoka, K. Cabral, A. Katterfeld, M. Fairfax
Publikováno v:
Ground-based and Airborne Telescopes IX.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Advances in Intelligent Systems and Computing ISBN: 9789811075629
In the context of Indian higher education, deployment of online exams for summative assessments is hampered by the lack of a reliable e-assessment system that can guarantee high degree of examination integrity. Current methods for maintaining integri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::9d4d30ef8376cfcc58e904ac182f97a8
https://doi.org/10.1007/978-981-10-7563-6_2
https://doi.org/10.1007/978-981-10-7563-6_2
Publikováno v:
Computational Science and Its Applications – ICCSA 2017 ISBN: 9783319623917
ICCSA (1)
ICCSA (1)
Question Difficulty Level is an important factor in determining assessment outcome. Accurate mapping of the difficulty levels in question banks offers a wide range of benefits apart from higher assessment quality: improved personalized learning, adap
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0610f07da55c23692ad7fc9d78effd15
https://doi.org/10.1007/978-3-319-62392-4_39
https://doi.org/10.1007/978-3-319-62392-4_39
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Menne, Felix1 (AUTHOR) felix.menne@ki-elements.de, Dörr, Felix1 (AUTHOR), Schräder, Julia2,3 (AUTHOR), Tröger, Johannes1 (AUTHOR), Habel, Ute2,3 (AUTHOR), König, Alexandra1,4 (AUTHOR), Wagels, Lisa2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
BMC Psychiatry. 11/12/2024, Vol. 24 Issue 1, p1-17. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 2014 International Conference on Interdisciplinary Advances in Applied Computing.
With the recent technological advancements, the E-learning platform has taken a prominent role in the field of education. There are a number of E-learning software applications available and many of the teaching-learning happens through them. However
Autor:
Wei, Yazhou1,2 (AUTHOR), Chen, Feiliang1,2,3 (AUTHOR), Zhang, Yu1,2 (AUTHOR), Huang, Ruihan1,2 (AUTHOR), Zhao, Haiquan1,2 (AUTHOR), Li, Mo1,2,3 (AUTHOR) limo@uestc.edu.cn, Zhang, Jian1,2,3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Advanced Science. 9/4/2024, Vol. 11 Issue 33, p1-9. 9p.