Zobrazeno 1 - 10
of 35
pro vyhledávání: '"N. Schloss"'
Autor:
T. Kruse, S. Shamai, D. Leflerovà, B. Wirth, R. Heller, N. Schloss, H. C. Lehmann, S. Brakemeier, T. Hagenacker, B. Braumann, G. Wunderlich
Publikováno v:
Orphanet Journal of Rare Diseases, Vol 18, Iss 1, Pp 1-11 (2023)
Abstract Background Impairment of bulbar function in adult individuals with spinal muscular atrophy (SMA) usually is not assessed by established motor scores. Measurements of oral function including quantitative muscle and endurance tests are able to
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f769be16aba6402a9d9e336308e5e279
Publikováno v:
DGNeurologie. 4:501-515
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Exceptional Children. 62:261-270
During the elementary and middle school years, the needs of the child with disabilities center on acquiring appropriate academic, social, community access, and self-management skills. Family members must work together with a wide array of educational
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Disorders. 9:182-188
Recent literature has emphasized the prevalence of reactive depression among school-aged populations. To date, there has been a relative absence of empirical demonstrations which may contribute to teachers' resources in working with this population.