Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"N. Sansone"'
Autor:
A. Melillo, G. M. Giordano, E. Caporusso, F. Tomassini, A. Perrottelli, L. Giuliani, P. Pezzella, N. Sansone, A. Mucci, S. Galderisi
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S1046-S1047 (2023)
Introduction In patients with schizophrenia, numerous studies have shown a relationship between negative symptoms and cognitive deficits (both neurocognition and social cognition deficits) and a similar impact of these domains on different clinical f
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4d0cbcd4c2a34e5aaafe8642cd10fd25
Autor:
N. Sansone, P. Pezzella, A. Perrottelli, G. M. Giordano, E. Caporusso, L. Giuliani, P. Bucci, A. Mucci, S. Galderisi
Publikováno v:
European Psychiatry, Vol 66, Pp S121-S122 (2023)
Introduction After coronavirus disease 2019 (COVID-19) infection, many individuals reported neurological and psychiatric sequelae, including cognitive impairment, even several months after the acute infection. Objectives The present study aims to pro
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3b340dbebd4f4e898d5e9ff0a6418be5
Publikováno v:
Am J Public Health
Objectives. To describe the public health and policy lessons learned from the failure of the Cook County, Illinois, Sweetened Beverage Tax (SBT). Methods. This retrospective, mixed-methods, qualitative study involved key informant (KI) and discussion
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Daniela Cesarini, N. Sansone
Publikováno v:
EDULEARN Proceedings.
The online degree course in Psychological Sciences and Techniques is delivered by Sapienza and Unitelma Sapienza (Rome, Italy) since 2017. The course integrates a classic e-Learning model with a participatory and collaborative approach, thanks to thr
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.