Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"N. Rodenhuis"'
Publikováno v:
Pharmacy World and Science. 25:173-176
Objective: The aim of this study was to measure the experience of patients with score line tablets where breaking was necessary for dosing. Method: In three community pharmacies in the Netherlands, patients were asked about their experiences with the
Publikováno v:
Pharmeuropa scientific notes. 2005(1)
An in vivo test for ease of breaking of scored tablets was developed. Scored tablets covering a wide range of dimensions, type of break-mark and ease of breaking were used as training set. Test panels of healthy volunteers (25-61 years old), and pane
Autor:
L A, van Vliet, N, Rodenhuis, D, Dijkstra, H, Wikström, T A, Pugsley, K A, Serpa, L T, Meltzer, T G, Heffner, L D, Wise, M E, Lajiness, R M, Huff, K, Svensson, S, Sundell, M, Lundmark
Publikováno v:
Journal of medicinal chemistry. 43(15)
Benzopyranoxazine (+)-7 (PD 128907) is the most dopamine (DA) D3 receptor-selective agonist presently known. The only structural feature which distinguishes 7 from the analogous nonselective naphthoxazines is an oxygen atom in the 6-position. To exte
Publikováno v:
Pharmacy World & Science; Aug2003, Vol. 25 Issue 4, p173-176, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.