Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"N. Pichot"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
E. Bonetto, J. B. Pavani, G. Dezecache, N. Pichot, T. Guiller, M. Simoni, V. Fointiat, T. Arciszewski
Publikováno v:
Creativity Research Journal
Creativity Research Journal, Taylor & Francis (Routledge), 2022, pp.1-13. ⟨10.1080/10400419.2022.2133865⟩
Creativity Research Journal, Taylor & Francis (Routledge), 2022, pp.1-13. ⟨10.1080/10400419.2022.2133865⟩
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6fa119c0f7087e0fe26b13ffd255d206
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03815787
https://hal-amu.archives-ouvertes.fr/hal-03815787
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychologie du Travail et des Organisations. 24:355-373
Resume Cet article presente un cadre psychosocial d’intervention pour accompagner le developpement et le deploiement d’une technologie nouvelle. Cette methodologie articule les trois phases necessaires a l’etude de la representation de l’usag
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.