Zobrazeno 1 - 10
of 98
pro vyhledávání: '"N. Padron"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Educational Research for Policy and Practice. 20:307-324
This study examined whether there are significant differences between effective, average, and ineffective urban schools with regard to (a) students’ classroom behavior and (b) students’ perceptions of their classroom learning environment. Student
Autor:
Sandra Acosta, Tiberio Garza, Yolanda N. Padron, Hsien-Yuan Hsu, Patricia Goodson, Heather Honoré Goltz, Anna Johnston
Publikováno v:
Educational Psychology Review. 32:327-352
The purpose of our study was twofold: (1) to review the literature on high-stakes accountability testing and English learners (ELs) in the USA, applying qualitative systematic review methodology, and (2) to draw substantive conclusions about the impa
Publikováno v:
Urban Education. 56:1576-1607
This case study examined action research conducted by bilingual education teachers in urban schools as a tool for progressing from novice-to-expert teachers. We described a longitudinal study across four cohorts of first-year bilingual education teac
Autor:
Dios, P. Diz *, González, N. Padrón, Lestón, J. Seoane, Carmona, I. Tomás, Posse, J. Limeres, Varela-Centelles, P.
Publikováno v:
In Oral Oncology 2005 41(2):142-146
Publikováno v:
Early Childhood Education Journal. 44:623-635
Researchers observed pre-kindergarten through second-grade public school classrooms, specifically noting child-centered and teacher-directed pedagogical approaches, by simultaneously examining: (a) student behavior and activities, (b) teacher instruc
Publikováno v:
Bilingual Research Journal. 38:336-352
Despite the fact that the population of English Language Learners (ELLs) is rapidly increasing, there is ample evidence that indicates that most teachers can benefit from training for teaching ELLs effectively. The purpose of this study is to examine
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.