Zobrazeno 1 - 10
of 956
pro vyhledávání: '"N. Nance"'
Autor:
S. Bautista-Arredondo, N. Nance, A. Salas-Ortiz, D. Akeju, A. G. Oluwayinka, I. Ezirim, J. Anenih, C. Chima, O. Amanze, G. Omoregie, K. Ogungbemi, S. H. Aliyu
Publikováno v:
Cost Effectiveness and Resource Allocation, Vol 16, Iss 1, Pp 1-10 (2018)
Abstract Background While the world has made much global progress toward the reduction of new HIV infections, HIV continues to be an important public health problem. In the face of constantly constrained resources, donors and grantees alike must seek
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e2da338eaaf34772b721441e1ef1f89c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
S. Bautista-Arredondo, N. Nance, A. Salas-Ortiz, D. Akeju, A. Oluwayinka, I. Ezirim, J. Anenih, C. Chima, O. Amanze, G. Omoregie, K. Ogungbemi, S. Aliyu
Additional file 2. Example of baseline data report.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::53452a94484696f6dbe85bfd15e4a368
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Action Learning: Research and Practice. 11:201-214
Many urban high schools serving low-income families have below-average attendance rates, which can indicate that fewer students are prepared to matriculate into college and career opportunities. Through the use of participatory action research (PAR),
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.