Zobrazeno 1 - 10
of 29
pro vyhledávání: '"N. Nahadi"'
Publikováno v:
Inovasi Kurikulum, Vol 21, Iss 2, Pp 1193-1204 (2024)
Research on performance assessment in education is crucial to ensuring the quality and effectiveness of the learning process. This study aims to examine the implementation of performance assessments in the Kurikulum Merdeka and Kurikulum 2013 and ide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/319d8ba8f8644834979f069cbd0e29aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1469:012085
Research has been conducted instruments diagnostic two-tier multiple choice assisted smartphone on salt hydrolysis, or called Smartphone Tes Diagnostik Miskonsepsi Hidrolisis Garam (S-TDM-HG). In this study using descriptive methods that are part of
Publikováno v:
Journal of Physics: Conference Series. 1469:012174
The purpose of this study was to test the performance of hydrocarbon refrigerant (R-1270) to replace R-32 refrigerant. The refrigerant R1270 is a propylene-base refrigerant (C3H6), while R32 is a synthetic refrigerant. Both refrigerants were tested o
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.