Zobrazeno 1 - 10
of 168
pro vyhledávání: '"N. Mavaddat"'
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-14 (2024)
Abstract Background Evidence for the longer-term benefits of online mindfulness training for medical students, including in the reduction of stress and improved wellbeing, is limited. This study aimed to evaluate the impact of a novel online mindfuln
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cc7a316cf0404689a620fed6a992bff1
Autor:
N. Mavaddat, E. Sadler, L. Lim, K. Williams, E. Warburton, A. L. Kinmonth, J. Mant, J. Burt, C. McKevitt
Publikováno v:
BMC Geriatrics, Vol 18, Iss 1, Pp 1-12 (2018)
Abstract Background Self-rated health predicts health outcomes independently of levels of disability or mood. Little is known about what influences the subjective health experience of stroke survivors. Our aim was to investigate stroke survivors’ p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3eed580a4a974e4a992d0697498ab02e
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.