Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"N. Koehl"'
Autor:
T. J. Bugaj, M. Blohm, C. Schmid, N. Koehl, J. Huber, D. Huhn, W. Herzog, M. Krautter, C. Nikendei
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-14 (2019)
Abstract Background Peer-assisted learning (PAL) is a common teaching and learning method in medical education worldwide. In the setting of skills laboratories (skills labs), student tutors are often employed as an equivalent alternative to faculty t
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/be45be207e774acfb3992687a4ee162c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
T J, Bugaj, M, Blohm, C, Schmid, N, Koehl, J, Huber, D, Huhn, W, Herzog, M, Krautter, C, Nikendei
Publikováno v:
BMC Medical Education
Background Peer-assisted learning (PAL) is a common teaching and learning method in medical education worldwide. In the setting of skills laboratories (skills labs), student tutors are often employed as an equivalent alternative to faculty teachers.
Publikováno v:
Immunology Letters. 56:250
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.