Zobrazeno 1 - 10
of 37
pro vyhledávání: '"N. Kithulegoda"'
Publikováno v:
BMC Family Practice, Vol 20, Iss 1, Pp 1-12 (2019)
Abstract Background Longstanding variation in the views of family physicians (FPs) on the role of opioids seems to translate into widely varying prescribing rates. Improvement interventions are unlikely to achieve change if they do not understand and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/009df23ae2be49bdb544658cb92bb065
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Intellectual Disability Research
Background Workers supporting adults with intellectual disabilities (ID) experience significant stress in their essential role during COVID‐19 due to the high risk of their clients contracting COVID‐19 and having adverse outcomes. The purpose of
Publikováno v:
BMC Family Practice
BMC Family Practice, Vol 20, Iss 1, Pp 1-12 (2019)
BMC Family Practice, Vol 20, Iss 1, Pp 1-12 (2019)
Background Longstanding variation in the views of family physicians (FPs) on the role of opioids seems to translate into widely varying prescribing rates. Improvement interventions are unlikely to achieve change if they do not understand and explicit
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.