Zobrazeno 1 - 10
of 476
pro vyhledávání: '"N. Jay"'
Publikováno v:
Journal of the Botanical Research Institute of Texas, 2020 Dec 01. 14(2), 465-479.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27007085
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sandra L. Bixler, Christopher P. Stefan, Alexandra N. Jay, Franco D. Rossi, Keersten M. Ricks, Charles J. Shoemaker, Alicia M. Moreau, Xiankun Zeng, Jay W. Hooper, David N. Dyer, Ondraya M. Frick, Jeffrey W. Koehler, Brian J. Kearney, Nina DiPinto, Jun Liu, Samantha D. Tostenson, Tamara L. Clements, Jeffrey M. Smith, Joshua A. Johnson, Kerry L. Berrier, Heather L. Esham, Korey L. Delp, Susan R. Coyne, Holly A. Bloomfield, Paul A. Kuehnert, Kristen Akers, Kathleen M. Gibson, Timothy D. Minogue, Aysegul Nalca, Margaret L. M. Pitt
Publikováno v:
Viruses; Volume 14; Issue 5; Pages: 1013
The emergence of SARS-CoV-2 and the subsequent pandemic has highlighted the need for animal models that faithfully replicate the salient features of COVID-19 disease in humans. These models are necessary for the rapid selection, testing, and evaluati
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.