Zobrazeno 1 - 10
of 22
pro vyhledávání: '"N. Hutcheon"'
Autor:
N. Hutcheon, Sharon Nichols, Jane C. Lindsey, Mary Culnane, R. B. Van Dyke, M. Gwynne, Wendy G. Mitchell, Mark W. Kline, Ram Yogev, Ross E. McKinney
Publikováno v:
Pediatrics. 101:214-220
Objectives. To compare the safety and tolerance of stavudine (d4T) versus zidovudine (ZDV, AZT) in symptomatic human immunodeficiency virus-infected children 3 months to 6 years of age.Methods. In an initially double-blind trial, 212 evaluable human
Autor:
N. Hutcheon, R. Legget
The ability to design for any desired result depends upon the ability to predict the result in advance. Performance tests become necessary when relevant theoretical knowledge is inadequate for prediction. Standards must be developed to establish mini
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::901dd825290c5480163fb84e2a2eec8e
https://doi.org/10.1520/stp48448s
https://doi.org/10.1520/stp48448s
Autor:
M W, Kline, R B, Van Dyke, J C, Lindsey, M, Gwynne, M, Culnane, R E, McKinney, S, Nichols, W G, Mitchell, R, Yogev, N, Hutcheon
Publikováno v:
Pediatrics. 101(2)
To compare the safety and tolerance of stavudine (d4T) versus zidovudine (ZDV, AZT) in symptomatic human immunodeficiency virus-infected children 3 months to 6 years of age.In an initially double-blind trial, 212 evaluable human immunodeficiency viru
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.