Zobrazeno 1 - 10
of 147
pro vyhledávání: '"N. Gregg"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Earth and Space Science, Vol 11, Iss 7, Pp n/a-n/a (2024)
Abstract This study examines the accumulation, distribution, and mobility of Potentially Toxic Elements (PTEs) in the sediments of a low‐lying coastal drainage network (Ravenna, Italy). The aim is to understand the geochemical processes occurring b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fbe41c2fd2ff469b9d42bac1abb5fc57
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
SAR and QSAR in Environmental Research. 28:557-565
Animal models are known not to predict human responses well, in general. However, we have been able to demonstrate that, for a series of non-steroidal anti-inflammatory drugs that are or were in clinical use, the incorporation of two simple physicoch
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L. Brazil, Victoria Hurwitz, R. Beaney, L Yágüez, Angela Costello, K. Ashkan, N. Gregg, Anne Arber, Richard Gullan, Ranjeev Bhangoo
Publikováno v:
Supportive Care in Cancer. 22:2965-2972
Background: Patients and relatives experiences of behavioural and personality changes following brain tumour were assessed to determine whether these changes are more prominent in the experience of patients with frontal tumours and their relatives as
Autor:
B. Podhajski, Michèle M.M. Mazzocco, Cecil R. Reynolds, F. Schrank, Nadeen L. Kaufman, D. Geary, F. Kline, T. Wasserman, John O. Willis, Virginia W. Berninger, M. Mostert, J. Mascolo, Jed Yalof, N. Gregg, Scott L. Decker, R. Hagin, Colin D. Elliott, Timothy Z. Keith, M. Gerber, L. Jaffe, Samuel O. Ortiz, Peter W. D. Wright, Vincent C. Alfonso, Jeffrey A. Miller, Elaine Fletcher-Janzen, Catherine A. Fiorello, Carol A. Kochhar-Bryant, Stanley Goldstein, Ron Dumont, Annmarie Urso, Nancy Mather, G. McCloskey, A. Davis, E. Clark, L. Silver, Edward Schultz, James B. Hale, M. Gerner, G. Marshall, Margaret Semrud-Clikeman, D. Wodrich, L. Swanson, C. Christo, Jack A. Naglieri, Dawn P. Flanagan, Morris J. Cohen, S. Feifer, Martha B. Denckla, S. Shaywitz, J. Simon, Kevin S. McGrew, Cynthia A. Riccio, Bruce A. Bracken, Alan S. Kaufman, Daniel C. Miller, J. Lerner, Linda A. Reddy, LeAdelle Phelps
Publikováno v:
Learning Disability Quarterly. 33:223-236
Developed in concert with the Learning Disabilities Association of America (LDA), this White Paper regarding specific learning disabilities identification and intervention represents the expert consensus of 58 accomplished scholars in education, psyc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.