Zobrazeno 1 - 10
of 906
pro vyhledávání: '"N. Graves"'
Autor:
S Lim, N Liu, X Yang, M Ong, N Shahidah, A Ho, N Graves, C Kwan, P Pek, FJ Siddiqui, PAROSStudy Investigators
Publikováno v:
BMJ Open, Vol 12, Iss Suppl 1 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8879caa1496e4fc3925dd1299db747e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
J, Pan, K, Kavanagh, S, Stewart, C, Robertson, S, Kennedy, S, Manoukian, L, Haahr, N, Graves, J, Reilly
Publikováno v:
Journal of Hospital Infection. 126:44-51
A recent systematic review recommended time-varying methods for minimizing bias when estimating the excess length of stay (LOS) for healthcare-associated infections (HAIs); however, little evidence exists concerning which time-varying method is best
Autor:
Nicholas B. Turk-Browne, Kathryn N. Graves, Caroline A. Stiver, Kelly A. Bennion, Jarryd Osborne, James W. Antony
Publikováno v:
Journal of Experimental Psychology: Learning, Memory, and Cognition. 48:929-941
Theories of memory consolidation suggest that initially rich, vivid memories become more gist-like over time. However, it is unclear whether gist-like representations reflect a loss of detail through degradation or the blending of experiences into st
Publikováno v:
Juvenile Offending ISBN: 9781003424086
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e46945d6bdcda0340fa5b9a0ec76cf96
https://doi.org/10.4324/9781003424086-9
https://doi.org/10.4324/9781003424086-9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brynn E. Sherman, Ayman Aljishi, Kathryn N. Graves, Imran H. Quraishi, Adithya Sivaraju, Eyiyemisi C. Damisah, Nicholas B. Turk-Browne
We encounter the same people, places, and objects in predictable sequences and configurations. These regularities are learned efficiently by humans via statistical learning. Importantly, statistical learning creates knowledge not only of specific reg
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::e4d58acd82d5195574bc12d3f26fe0fd
https://doi.org/10.1101/2023.01.11.523605
https://doi.org/10.1101/2023.01.11.523605