Zobrazeno 1 - 10
of 764
pro vyhledávání: '"N. Ganguly"'
Autor:
S. Dhar, M. Chakravarti, S. Bera, N. Ganguly, S. Dasgupta, A. Sarkar, A. Saha, S. Banerjee, B. Saha, R. Baral, K. K. Mukherjee, A. Bose
Publikováno v:
HemaSphere, Vol 6, Pp 1140-1141 (2022)
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2c5e0bcb5e3497eb2b4cc02ee311d66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Medical Research and Review; Vol 7 No 6 (2019): Nov-Dec; 568-573
The fast progress of the Medical Science as well as introduction of newer technologies makes Teaching in Medical science challenging. It is difficult to teach the Medical students in all the aspects of medical science and produce good, well learned,
Autor:
Narendra N Ganguly
Publikováno v:
International Journal of Medical Research and Review; Vol 8 No 2 (2020): Mar-Apr; 207-212
The great Author F. Max Muller said that if written scripts were not invented the Indian scholars would have retained the treasure house of the knowledge of the Hindus in their memory even today with the same efficiency as of today’s written world