Zobrazeno 1 - 5
of 5
pro vyhledávání: '"N. Blynova"'
Publikováno v:
Communications and Communicative Technologies. :100-106
The specificity of image copywriting, the features of storytelling as a method of writing image materials are considered. Image copywriting involves the creation of texts that shape and enshrine the image of the brand, the person and the service in t
Autor:
N. Blynova
Publikováno v:
Communications and Communicative Technologies. :4-12
Latent semantic indexing (LSI) is becoming more and more popular in copywriting, gradually replacing texts written on the principles of SEO. LSI was called in the 2010s, when popular search engines switched to a qualitatively new way of ranking mater
Autor:
N. Blynova, O. Kyrylova
Publikováno v:
Communications and Communicative Technologies. :13-21
Copywriting is a relatively young text-making industry, which is becoming important with the development of the Global Network. Despite the great popularity and high economic efficiency, it has not acquired the systemic scientific coverage. Meanwhile
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.