Zobrazeno 1 - 10
of 2 717
pro vyhledávání: '"N. Beckman"'
Autor:
Wright, John S.1
Publikováno v:
Journal of Marketing. Jul1965, Vol. 29 Issue 3, p63-64. 2p. 1 Black and White Photograph.
Autor:
Brian Jones, D.G.
Publikováno v:
European Business Review, 2007, Vol. 19, Issue 2, pp. 129-141.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/09555340710730092
Autor:
Wright, John S.
Publikováno v:
Journal of Marketing, 1965 Jul 01. 29(3), 63-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1248549
Autor:
Abigail L. Lauterbach, Rachel P. Wallace, Aaron T. Alpar, Kirsten C. Refvik, Joseph W. Reda, Ako Ishihara, Taryn N. Beckman, Anna J. Slezak, Yukari Mizukami, Aslan Mansurov, Suzana Gomes, Jun Ishihara, Jeffrey A. Hubbell
Publikováno v:
npj Regenerative Medicine, Vol 8, Iss 1, Pp 1-13 (2023)
Abstract Non-healing wounds have a negative impact on quality of life and account for many cases of amputation and even early death among patients. Diabetic patients are the predominate population affected by these non-healing wounds. Despite the sig
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/601c46ab07994fd8abb735c9a63a3160
Autor:
Schmalz, Carl N.
Publikováno v:
Journal of the American Statistical Association, 1938 Sep 01. 33(203), 639-642.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2279726
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Robinson, J.S.
Publikováno v:
The American Economic Review, 1928 Jun 01. 18(2), 303-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1806824
Autor:
Robinson, Jesse S.
Publikováno v:
The American Economic Review, 1947 Mar 01. 37(1), 240-242.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1802894
Autor:
Grether, E. T.
Publikováno v:
Journal of Marketing, 1937 Jul 01. 2(1), 85-87.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1245510
Autor:
D.G. Brian Jones
Publikováno v:
European Business Review. 19:129-141
PurposeThe purpose of this article is to describe the life and contributions to the marketing discipline of Theodore N. Beckman whose academic career at the Ohio State University spanned some 50 years.Design/methodology/approachThis research used tra